Vegan Food Fest, 2017

Az Allée mellett, a XI. kerületben idén már másodszor szervezték meg a Vegák fesztiválját. Végig ettem, végig kóstoltam és nagyon izgalmas dolgokkal találkoztam. A húsmentes világban is van élet, és főleg rengeteg fantasztikus íz!!!

Ha jól értem az egész kezdeményezés elindítója a Vegan Love, ami vegán streetfoodot kínál a Bartók Béla úton. Náluk hatalmas sor kígyózott, így most kihagytam őket, de nagyon kecsegtető a hamburgerük, burritójuk és minden, amit csinálnak. 



Természetesen szuper szörpök is voltak, egyenesen Etyekről. Nem kis választékban kóstolhattuk a nedűket, de ha nem szörpre vágytunk, akkor másik standon volt turmix, limonádé minden földi jóval teli itókák. 



Azt hiszem egyébként megtaláltam a világ legjobb reggeli-alapanyagát. A múlt héten a Pancson kóstoltam ezt a Viblance névre hallgató finomságot, és most is jól bevásároltam. A kakaós egyszerűen felülmúlhatatlan, de a pekándiós sem rossz :)


Mivel pont ebéd időben voltam, gyorsan befaltam egy kis "junk food"-ot. Ami persze nem volt olyan vészes, mint egy meki, sőt! Lepényt ettem, amit különböző szejtános töltelékekkel lehet kérni. A magyaros picit csípős, de a provánszi nagyon kellemesen fűszerezett. Jó nagy adag, eléggé jóllaktam. 



Már csak egy kávé fért belém, aminek forrását a Naspolya Nassoldánál találtam meg. Ők ugyan elsőssorban nyers, vegán sütikben utaznak, de olyan mandulatejes, világos pörkölésű flat white-ot kaptam náluk, hogy nem győztem sóhajtozni a gyönyörtől. 


Volt még meglehetősen egyedien tálalt, kézműves és persze csupa-csupa gyümölcs fagyi:


Eszméletlen jó lekvárok is felsorakoztak. Jó a szilva meg az eper meg a barack, na de a gesztenye!!! Az mindent vitt nálam. :)


 Ha pedig éppen nagyon különleges, egzotikus gyümölcsökre vágytok, azt is megtaláljátok a feszten, vasárnap estig. Néhányról azt sem igazán tudtam, hogy micsoda pontosan. 




Nincsenek megjegyzések: