Cukkinis-kolbászos csicseriborsó saláta



Kaptam egy e-mailt a Bonduelle-től telis-tele szuper salátákkal és mindenféle finomságokkal. Ők azt ajánlották, hogy a foci EB nézéséhez ilyen kajákat készítsünk, de úgy gondolom, hogy ezt a kincsestárat nem kell csak a pasis napokra tartogatni. Tényleg érdemes átnézni a Recepttárat, mert mindenki talál magának új ötletet. Ugyan a saláták dominálnak, de mexikói aranchini vagy a babos pogácsa is nagyon jól néznek ki. 

Sajnos én nagyjából képtelen vagyok arra, hogy a legtöbb ételt recept alapján megfőzzek. Legtöbbször az a legnagyobb akadály, hogy egyszerűen nincs itthon minden hozzávaló. Így aztán mindig abból dolgozok, ami fellelhető a hűtőben meg a kamrában. A csicseriborsó, kukorica, bab és lencse konzervek pont szuper alapanyagok ebből a szempontból. 

Legutóbb ezt alkottam:

Cukkinis-kolbászos csicseriborsó saláta 

Hozzávalók 2 személyre: 1 nagyobb cukkini, 1 csokor újhagyma, 3 gerezd fokhagyma, 10 deka kolbász, 1 csicseriborsó konzerv, só, bors és chili szósz. 

Így készült: A cukkinit hosszában félbevágtam és felkarikáztam. Ugyanígy a kolbászt is. A hagymát és a fokhagymát felkockáztam. 

Először a kolbászt és a hagymákat kezdtem el sütni pár percig. Majd hozzáadtam a cukkinit, lejjebb vettem a lángot és kb. 10 percig fedő alatt pároltam. Ha nagyon égne, akkor egy pici vizet is érdemes alá önteni. 
Végül hozzáadtam a leszűrt csicseriborsót is, összemelegítettem és fűszereztem. 

Nincsenek megjegyzések: