Cupcake díszítés Pixie műhelyében


 
 
A Jépatojta van! blogot már jó ideje csodáltam. Mesés alkotások, hihetetlen színű és formavilágú alkotások kerülnek ki az írója Pixie keze alól. Egészen döbbenetes, hogy mi minden hozható létre marcipán vagy fondant, illetve egy kis ételfesték segítségével.
 
 

Persze itthon nem nagyon mertem ezzel kísérletezni, valahogy nem éreztem magamban az önbizalmat. Szülinapra is inkább megvettem a gyerekeknek a kész marcipán figurákat. De majd most!!!

Az történt ugyanis, hogy Pixie meghívott a műhelyébe, ahol meg is mutatta, hogyan lehet marcipán segítségével dekoratív és egyben ehető kis cupcake-eket, azaz csinosan feldíszített muffinokat csinálni.
 

 

Mivel a kettes számú gyermekemmel karöltve műveltük a képen látható dolgokat, le kell szögeznem, ez az egész gyerekjáték! Persze úgy, ha van egy szakértő a háttérben, aki segít és irányít, illetve használhatja az ember lánya a pont megfelelő eszközöket is. (Apropó! Az hiszem el kellene mennem egy cukrász nagykerbe.)
 


 

Hogy honnan jött a tortadíszítés, mint ötlet - kérdezhetnénk Pixie-től. "Egy nap teljesen véletlenül a kezembe akadt egy fondant recept. Gondoltam kipróbálom, ám nem lett valami jó, így elkezdtem böngészni a neten, hátha találok használhatóbbat. Így aztán arra lettem figyelmes, hogy  Amerikában egész iparág épül a tortakészítésre és kiváló oktató videókat is fel lehet lelni a témában. Igyekeztem előbb elméletben kiművelni magam, majd nekiláttam az otthoni kísérletezésnek. " Nos, úgy tűnik, gyakorlat teszi a mestert!

Persze nem ártott az időközben hivatalosan is elismert cukrász végzettség. Így most már gyakorlatilag bármilyen témában rendelhetünk tortát, legyen az esküvő vagy szülinap, vicces évforduló vagy elborult céges parti. Szerintem nincs olyan forma, amit ebben a műhelyben nem tudnak megalkotni.  Nézzétek csakvégig a galériát!
 
 

Ha ti is kedvet kaptatok kipróbálni, milyen alakokat tudtok alkotni tortátokra, illetve akár tortából, akkor nézzetek szét Pixie tanfolyamai között!
 

Nincsenek megjegyzések: