Csirkecombok ciderben, rozmaringos birsalmával



A Köles gluténmenetes étterem napi menüajánlójában olvastam valamelyik nap, hogy Rozmaringos birsalmás tepsis csirke lesz náluk. Úgyhogy az lett nálunk is :)

Négy nagy csirkecombot tettem a tepsibe. Jól megsóztam, borsoztam.

3 birsalmát kimagoztam és négybe vágtam. Azt is mellé fektettem.

Hagymát, fokhagymát pucoltam.

Került még néhány répa is, mert a család azt is nagyon szereti jól megsütve a hús szaftjában.

Néhány rozmaring ágacskát pakoltam mellé és aláöntöttem 2 dl cidert (a többit meg gyorsan megittam :)

Úgy 1 óra 10 percig sütöttem a 200 fokos sütőben fólia nélkül. A csirke szép piros lett, a zöldségek teljesen puhák.

Érdekes, hogy a birs furcsa, tejszerűen fehér levet engedett és egészen savanykás maradt. Minden esetre egészen isteni volt ez így együtt.
Köszi Köles!

Nincsenek megjegyzések: