Töltött cukkíni



Amikor a nyaralás második hete vége felé már végletesen elegem a strandkajákból, illetve már 4-szer grilleztünk, akkor végre főztem is valami "rendeset".

Hozzávalók 4 főre: 2 nagy cukkini, 35 dkg darált hús (marha és sertés vegyesen), 1 nagy hagyma, 1 paprika, 5-6 paradicsom, 1 kukoricakonzerv, 20 dkg Trappista sajt, 1 evőkanál olaj, só, bors, oregánó.

Elkészítése: A hagymát apróra vágtam, a paradicsomot, paprikát felkockáztam.

Felforrósítottam az olajat és azon megpároltam a hagymát. Hozzáadtam a húst és alaposan megpirítottam. Fűszereztem és beleszórtam a paradicsomot, paprikát. Kb. 20 percig főztem, főleg saját levében. Ha nagyon pirulni kell, érdemes alá önteni néhány korty vizet.

Időközben hosszában félbe vágtam a cukkíniket. A magos részt egy kanállal kivájtam. Így magában betettem a forró sütőbe, hogy kicsit megpuhuljanak. Kb. negyed órát sült így magában.

Ide töltöttemk bele a darált húsos ragut. Rászórtam a kukoricát és a felkockázott sajtot. Még 20 percet sütöttem a sütőben megtöltve is, kb. 180 fokon.

Nincsenek megjegyzések: