Kukoricás csirke



Nos, az én gyerekeim valószínűleg csodalények. Állítólag egy ilyen kaját szinte bármilyen kisded örömmel belapátolna. Nálunk meg ez úgy zajlott, hogy egyik csak a húst ette, a másik meg csak a kukoricát. Anya meg válogassa szét, ha már volt olyan bolond, hogy összekeverte őket.

Ha kiszedünk belőle egy kis adagot mielőtt még belekerül a tejszín meg a mustár, akkor akár már 10 hónapos gyerek is kaphat belőle. Persze nekik nem árt leturmixolni.

Pedig igazából nagyon finom kis ételről van szó, ki lehet próbálni.

Hozzávalók: 1 csirkemell filé, 1 kis kukoricakonzerv, 1 kis hagyma, 1 kanál vaj, 2 tejszín, 1 kanál mustár, 2-3 kanál reszelt parmezán, 1 kiskanál morzsolt tárkony, só, bors.

Elkészítése: A húst felkockáztam olyan 2-3 centis darabokra. A hagymát nagyon apróra vágtam. Felmelegítettem a vajat, azon megpirítottam a hagymát, majd félretoltam. Hozzáadtam a hús és fehéredésig pirítottam. Felöntöttem 1 dl vízzel, fűszereztem és felfedve puhára pároltam.
Amikor a hús már teljesen puha volt, hozzákevertem a többi hozzávalót. Még egyszer felforraltam, hogy minden átmelegedjen és már ehettük is.

Nincsenek megjegyzések: