A nyár legfontosabb pillanatai

Ez a nyár sok mindent megváltoztatott. Bennem. Sokan olvassák a blogomat, tudom, akiket én és nem elsősorban a receptjeim érdekelnek. Nos, most nekik mesélek.

Június elején beültem az autómba, mögöttem két gyerek bóbiskolt, előttünk ott volt vagy 180 km autópálya. Amikor megszólalt ez a dal a rádióban szinte az első hangtól remegtem. Soha előtte nem hallottam, de hatással volt rám. Azóta szinte végtelenítve hallgatom a Csík zenekar gyorsan beszerzett CD-jét. Népzene. Számomra ez is egyfajta visszatérés valahova, ahonnan eljöttem.



Nem, nem a szerelmem múlt el. De két meghatározó dologban is dűlőre jutottam/jutottunk most a nyáron. Nem lesz házunk, amiről 2 évet álmodoztam. Lesz viszont egy nagy, tágas és napos lakásunk!

És végre azt is sikerült kitalálnom, hogy mivel fogok foglalkozni "szakmailag". Olyan ötlet és úgy merült fel, hogy azonnal tudtam ezt kell csinálni. Igazándiból csak visszatérek a régebbi dolgaimhoz. A közgazdászos énemhez.

Hogy ti itt, ezen a blogon mennyit éreztek ebből? Ezt még nem tudom. Szeretnék sokat-sokat írni, de az mintha már nem lenne annyira fontos.

15 megjegyzés:

duende írta...

:) Akkor jó nyár volt.
Bár én is dűlőre jutnék már...

És a Csík zenekart én is imádom. Ebbe a dalba pedig hasonlóképpen szerettem bele, mint Te.
Remélem a folytaás is hasonló lesz. Nekem is. :)

eszterda írta...

Ezt a CD-t mi is nagyon szeretjük! jó itt is hallani!
Milyen érdekes, Te is egy alkotó közgazdász vagy?

Fabrikák írta...

Ez az év sokunk életében fordulópont.Minden jót kívánok neked, és maradj velünk.is.

trinity írta...

Fordulópont? Azok most nálam is vannak. Remélem, jók. Annak látszanak. Csak én még nem érzem ennyire "biztosan".
Örülök, hogy te elhatározásra jutottál, az jó érzés.
Azért itt is maradj....

Kriszta írta...

Hmm, ez az év nekem is fordulópont.
Bővebben meg majd személyesen. :)

Ildinyó írta...

Úgy tűnik ez a dal sok mindenkire nagy hatással van/volt. Én is egy időben nagyon sokat hallgattam, énekeltem! :)
Nagyon jó dolog, ha megtaláltad mivel szeretnél foglalkozni! Én minden jót kívánok Neked hozzá!
Bár én is ugyanígy lennék, lehetnék már. :)

Notburga írta...

Sikeres éveket az "új" pályádhoz, azért innen se tünj teljesen el!

Névtelen írta...

Szia Agi,

ez egy Quimby szam amit a Csik zenekar feldolgozott. Kis Tibi a zenekar enekese irta a gyonyoru szoveget.

http://www.youtube.com/watch?v=VjWX-WPO6Hk

Udv:Dori

Marmalade írta...

Azért remélem irodalomhoz, íráshoz, gasztronómiához lesz köze az új dolognak is!!!

írta...

Ez a szám nálam, nálunk is nagy sláger volt nem olyan rég, napi 20x néztük meg a 2 és 6 éves gyerekek kérésére, persze nekem is volt részem a dologban... Szerintem sokkal jobb az eredeti Quimbinél (bocs), és én a mezőségitől eleve mindig nagyon meghatódom, szóval nagyon jó feldolgozás lett!
(Mi amúgy most vagyunk a ház/lakás válaszúton, és sajnos lehet, h nálunk is a lakás marad... Ez jövő nyárra fog eldőlni :)

GasztroRéka írta...

Nagyon sajnálnám ha nem írnál,nagyon szeretem az írásaidat is meg a receptjeidet. Úgy,hogy főzz is még ha lehet! Te már sokat letettél a gasztronómia asztalára úgy,hogy ehető ételeket készítesz.
Költöztök?
Nagy Csík rajongó vagyok én is! Legutóbb a Mesterségek Ünnepén tartott koncertjükön,előtte meg egy erdélyi koncertjükön voltam,és a Cseh Tamás emlékkoncerten is hallottam őket,legközelebb szept. végén megyek az óbudai koncertjükre.:)..és ez csak a mostani időszak,de az elmúlt egy évben jó pár koncertjükön részt vettem.

Ági, aki főz írta...

Akkor ez egy ilyen nyár volt. És egy ilyen dal.

Igen, költözünk, de csak egy szomszédos épületbe, egy nagyobb lakásba.

Kriszta, most már tényleg jöhetnél!

Dori, kösz a kiegészítést, de ugye nem haragszol, ha azt mondom, hogy nekem ez a változat tetszik jobban.


Azért igyekszem nem elhanyagolni majd a blogomat, szóljatok rám, ha hiányoznék!

VOKinga írta...

Nagyon sok sikert az új munkához, lakáshoz, élethez! :)

Affelől nem aggódom, hogy elhanyagolod majd a blogot, legfeljebb pihen benned egy kicsit az a hatalmas közlésvágy, de nyugodni úgysem hagy! :)

Kriszta írta...

Most tudtam megnezni itthon is az oldaladat es a videot, mert munkahelyemen le van van tiltva. Szeretem ezt a dalt, sokkal nagyobb hatassal van ram ez a valtozat. Az Ethno camp jut eszembe es a Lajko Felix koncertek, emlekszel? :)
Na, meg miutan noverem kozolte, hogy varandos ezt a dal hallgattuk a kocsiban, szoval most rendesen meghatodtam.
Talalkozo ugyben hivlak. :)

Eszter írta...

Nekünk is sok változást hozott a nyár... Jó volt olvasni, hogy elindultál Magad felé... Kívánom, hogy valóra váljanak az álmaid az új otthonnal és hivatással kapcsolatban! És azt is, hogy szabadon tudd kezelni a blogot és mindent, ami vele jár.