Kakaós meggyzselé tejszínhabbal


Elég bizarr egy desszert, de meglepően jó! Fogalmam sincs már, hogy honnan jött az ötlet, egyébként.

30 deka kimagozott meggyet 3 dl vízzel, 2 evőkanál cukorral meg 1 evőkanál kakaóporral felfőztem, beleszórtam 1 kis csomag zselatinport, előírás szerint 1 percig főztem.

Innentől két út van: vagy egy nagy tálra kiborítja az ember, vagy apró poharakba adagolja. Én az előbbit választottam. Aztán megdermedés után villával összetörtem és így tettem poharakba. Így sokkal levegősebb az állaga.

Végül került rá 2 dl felvert tejszínhab is. Valahogy kellett hozzá.

3 megjegyzés:

Marmalade írta...

Ez cseppet sem bizarr! Sőt nagyon jól hangzik!!!!

Névtelen írta...

Gondolom, befőttel is működik... Ugye?

Ági, aki főz írta...

Névtelen, igen azt hiszem befőttel is működik, de azt se árt kimagozni.