Gazpacho


Hát, most már be kell vallanom, hogy nekem nem megy az eredeti receptek itthoni reprodukálása. Mindig megyek a saját fejem után. Ezt is csak azért mertem gazpachonak keresztelni, mert az amerikai, angol és francia újságok, blogok vállvetve mutogatják a különböző gazpacho recepteket. Ők mindent így hívnak, ami hideg, levesszerű és jó esetben zöldségekből készül.

Az én végtelenül egyszerű változatom a paradicsomlére épül, amit készen megveszek a boltban. Nagyon szeretem csak úgy iszogatni, de azért néha jól esik levest is prezentálni az asztalra. Nos ez esetben miliméteresre kockáztam uborkát, paprikát, fokhagymát és lilahagymát. Ez lett a betét ebben a hideg levesben. Az ízesítéséért pedig olívaolaj és borecet felelt. Némi durva sóval is megszórtam, hogy teljes legyen a kör.

Nincsenek megjegyzések: