Borsó, menta, feta




Ezt a receptet az Éva magazinban láttam meg, azonnal vadászni kezdtem a friss, zsenge borsóra. A kettes számú gyermek igen élénk érdeklődést mutatott a nyers borsó iránt, érdekes módon megfőzve már nem izgatta annyira.

Szuper ez a kombináció, azt hiszem elég gyakran neki fogok látni a borsófejtésnek az idén.

Két embernek elég kb. fél kiló hüvelyes borsó, amit megpucolva kb. 30 dkg lesz. Sütöttem hozzá natúr csirkemellet is, szóval ez a mennyiség elég nekem két evésre meg a kicsinek is.
A borsót egészen kevés vízben, kiskanálnyi vajjal együtt pároltam puhára. Csodás, hogy pár perc kell csak neki és már kész is. Leszűrtem és egy tálba borítottam. Összetépkedtem pár mentalevelet, felkockáztam 10 dekányi fetát. Só, bors, citromlé is került rá. És már fogyasztható is, így langyos-melegen a legjobb.

Annyira szeretem az ilyen ételeket! Szépséges színek, izgalmas összhang, csupa gyönyörűség.

6 megjegyzés:

Zizi írta...

Egy kis friss petrezselymet még hozzá tudnék képzelni!

fxtina írta...

Vár Rád nálam valami... :-)

Ági, aki főz írta...

Zizi, mostanában minden második ételbe vagy petrezselymet vagy mentát teszek. Ez a két kedvencem most!

Xtina, köszi szépen, kíváncsi vagyok és örülök is!

Unknown írta...

Ezúton jelzem, a hétvégén megörvendeztettem a familíámat ezzel az ínyencséggel. Jómagam egy mozarellás, paradicsomos fűszeres csirkemell mellé tálaltam, zöldköret gyanánt (savanyúság helyett), kevés rizzsel. Nagyon bejött:)Máskor is csinálhatok, azt szavazta a család! Pillanatok alatt elfogyott. Szerintem nagyon különleges és extra a mentától. Köszi az ötletet!Kriszta

Budai Detti írta...

Hm.... épp most eszem: nagyon finom!!!! Ez a menta dolog meglepett, de nagyon jóóóóóóó!!!

Ági, aki főz írta...

Ez most nem az én ötletem volt, de nagyon örülök, hogy másnak is annyira ízlik, mint nekem.