Sugar! Shop 2.


Amikor a Sugar megnyitott Újpesten, rohantam megnézni. Ámultam és bámultam, aztán jó nagyot csalódtam a kínálat láttán. Második kóstolásra egy kicsit jobban ízlettek már a sütik, mondjuk akkor egy nagyon csokisat kóstoltam, az eléggé bejött. Illetve akkor be is szabadultam a cukrászatba, beszélgettem Horváth Eszterrel is. Ő nagyon jó fej, igazi úttörője a design-süteményeknek. Csodálom, hogy ennyire merészen újít, megmutatja, hogy van más út is, a műanyagdobozos somlói mellett.

Most megint elcaplattam az új, belvárosi Sugar-ba. A belső tér, ha lehet még fenomenálisabb, mint az első volt. Ez egy álomvilág, egy őrül édességzabáló legszebb lázálma. A cukorkával feltöltött csövek színkavalkádja, a mókás, meglepő cukorka és habcsók alkotások, kiegészítők garmadája mind vásárlásra csábít. Most először vettem a számba ezeket a Jelly Belly nevű puha és minden létező ízben kapható cukorkákat. Imádtam és már bánom is, hogy csak 20 dekát hoztam haza. A színek és ízek végtelen kavalkádja mellett a kellemesen puha, de mégis harapható állag egyenesen lenyűgözött.

Aztán továbbmentem a sütirészleghez. Hú, itt is micsoda kombinációk! Levendulás, rózsás, mindenféle durván csokis sütemények. Tökéletesen követik a nemzetközi trendeket - éljen! Aztán a neon színű, dekorált muffinok, mignonok. Külön részlegen a nagymama-féle sütik: csokis, meggyes, túrós, igazi hagyományos ízkombinációk pite formában. Van továbbá tejberizs mindenféle feltéttel - micsoda ötlet!

Nincs időm leülni - és kiderül, hogy jól teszem. Az elviteles süteményeim is két pincércsajon mennek keresztül, így kétszer kell elmondanom, hogy mit kérek, illetve végül háromszor, mert képtelenek megjegyezni 3 fajtát. Először kirakják egy tányérra, aztán onnan be egy dobozba. Közben ide-oda rohangálnak, a fent ücsörgő vendégek rendelése jó negyed órát ül a pulton. Totális a káosz. Az 1 deci forró csokim helyett 2-t számláznak, de már nincs erőm reklamálni, mert látom, hogy azzal újabb negyed órát vennék magamra. Tényleg nem lehetne ezt valahogy átgondolni és megszervezni?

És hogy milyenek a sütik? Ezek a modern, divatos kombinációk, mint a virágos ízesítéseknek gyakorlatilag nincs íze. Valami tejszínes, édes ízt érzek és ennyi. Gyönyörű, de nem meggyőző.

10 megjegyzés:

fxtina írta...

Mindjárt sírok! Úgy néz ki, hogy a kicsi kocsimnak nagyobb a baja, mint először gondolták, és nem lesz meggyógyítva péntekig... :( Pedig nagyon vártam már a könyvbemutatódat... Nem tudom milyen úton-módon, de szeretnék egy dedikált példányt a könyvedből. Már a borítója is olyan csábító... Van ötletet, hogy hogyan tudnánk lebonyolítani az adás-vételt?

Ági, aki főz írta...

FXTina! Írj e-mailt!

ahimsa írta...

Egyetértek. Sajna, ízileg nekem is nagy csalódás volt. A látvány, a stílus persze klassz, és a gyereket egyszer el kell vinni, hogy rácsodálkozhasson és megízlelje a kistáskás muffint, de aztán ezzel le van tudva a dolog, nem lett a kedvenc helyünk.

"saját levében" írta...

A gyerek meg az óvodában sínylődik?!

Ági, aki főz írta...

A gyerek a nagyapjával "sínylődött". De egyszer tényleg el fogom vinni őket is. A cukorkát imádták.

Névtelen írta...

hello!
én mind a két helyen voltam . Voltam a Újpestiben és a Belvárosban lévő(7. ker. Paulay Ede utcaiban ) Hol is kezdjem a Újpestiben voltam először ott nem nagyon "feltam" mert leragadtam a gumicukor,nyalóka,rágógumi és önkiszolgáló részlegen . Igazi gyerek birodalom , még a magas árak ellenére is( nem akarok ellen reklámot csinálni nekik) az alsó rész egy "átlagos" belvárosi cukrászdához hasonlít , de a fent lévő design cukrászda annál szebb és izgalmasabb . Párnapja voltam a belvárosiban . Nekem az a cukrászda nem annyira teccet . mert egyáltalán nem mondható tágasnak a tér . A Design-je mégis jobb , megfogóbb számomra igazi élmény volt . A sütemények nekem ízlettek (lehet azért mert más az izlésem) 3 sütit rendeltem ezek közül 2 nagyon ízlet a 3. átlagos volt . Az eggyik a Amerikai csokitorta a másik egy mogyorós tejszines karamellás "pite". szerintem megérte , de sajnos (nem akarok eltérni a tárgytól ) sokkal több a külföldi mint a magyar én ugy gondolom egyszeri élménynek jóvolt , de rendszert nem csinálok belőle , mert azért van ennél jobb hely (olcsóban) . Összegzésül szerintem egy 10 skálán 7 pontot érdemel a minusz 3 pontot meg azért kapja(véleményem szerint) , mert mint ahogy itt írták a kiszolgálás rémes , az árak inkább a nyugati fizetésekhez van igazítva . DE ez is csak az én véleményem .
Üdv:Bepe

Ági, aki főz írta...

Bepe, köszi a részletes élménybeszámolót. Tulajdonképpen egyetértünk.

Névtelen írta...

Sziasztok!A lánypm megörül az óriás nyalókákért.Nagyon drágák a cukrázdában?

Ági, aki főz írta...

Névtelen, sajnos nem tudom pontosan. Szerintem nyugodtan hívd fel őket. Talán pár száz forintosak is voltak.

Névtelen írta...

Sajnálattal közlöm,de a nyugatiaktól vette át Eszter ezeket a meglepő formájú tortákat,sütiket,nyalókákat,jelly bellies-eket stb.és ezt észre fogjátok venni a pinkcakebox.com nevű honlapon...