Böjtnapló 2016. - 4 hét

Hát, ezen a héten nem voltam éppen formában. Főzögettem, de elég kevéssé sikerültek a dolgok, túl sok minden egyéb zajlott.

Mondjuk a zabkásámat időközben tökélyre fejlesztettem - de tényleg. A gesztenyelekváros-fahéjast vagy a citromos-málnalekvárosat te is megkóstolnád, ugye?

Az alábbiakban igyekszem legalább az értelmes ebédeket megörökíteni az utókornak. A héten az uralmat egyértelműen átvette a krumpli. Mondjuk nagyon szeretem és rendkívül változatos ételek jönnek ki belőle. Krumplis tészta nem volt, bár azt is imádom!

Hétfő:
Halrudacska meg tejfölös puliszka. Ne kérdezzetek semmit, a gyerekeim ízlését tükrözi a menü.

Kedd:
Saláta, nagyon nagy adag salátalevél, káposzta, répa, zöldcitrom levével meglocsolt almakockák, sajtkockák, pici olaj. És mellé egy kis pirítóst is rágcsáltam.

Szerda:
Spanyol omlett burgonyával, paprikával, sajttal. Részletes recept, amit egy kicsit felturbóztam Duendénél.

Csütörtök:
Török gyorsétteremben ettem zöldséges raguszerűséget, amiben volt krumpli, paprika, paradicsom, padlizsán, hagyma. Hozzá joghurtos tészta.

Péntek:
Sütőben sült zeller és krumpli. Apróra kockázva, tejföllel elkeverve, fél órát sütve. Végül még 10 percre sajttal megszórva visszadugva a sütőbe. 

Nincsenek megjegyzések: