Böjt - első hét

Egész jól bírom ezt a böjt dolgot - egyelőre. Kisebb kilengésektől eltekintve.
Vasárnap nagyon jól esett a csirke, de hét közben nem hiányzik annyira. Viszont a csoki meg a süti: na az nagyon! Helyette igyekszem sok gyümölcsöt enni.

A linkelt recepteknél egyértelműen kihagytam a húst, húslevest és hasonló húsos hozzávalókat.

Húshagyó kedd:
R tejeskávé
E hagymaleves + sajtos pirítós
V vajas-szardellás kifli + fehérretek + meggylé

Szerda:
R földimogyoró-vajas pirítós + sok kamilla-hársfa tea
E paradicsomos-répás babfőzelék
V Pad thai tofuval

Csütörtök
R Bircher műzli, kávé
E spenótfőzelék bundás kenyérrel,
gyümölcssaláta
V kecskesajtos szendvics paprikával

Péntek
R kávé, banán
E mákos tészta
V Munkából adódóan vacsoráztam egy rendezvényen. A húsból 1 falatot ettem és a csokitortát is megkóstoltam, hogy majd írhassak nektek róla. Egyébként szerencsére volt zöldséges tarhonya is, így azt ettem meg ténylegesen.

Szombat
R fahéjas palacsinta
E csípős rák + rizs a Hai Nam Pho-ban
V kecskesajtos szendvics paprikával

Vasárnap
R vajas kifli, tejes kávé
E Klasszikus vasárnap anyósom jóvoltából: húsleves, sült csirke, krumplipüré, uborka saláta + kis csoki is :)
V fasírt narancsos répasalátával, olajbogyóval

Nincsenek megjegyzések: