Mangoldos tészta

A mangold (mángold?) nekem tiszta Horvátország. Meg nyár meg sült hal.



Ehhez képest március közepén ott virított a piacon. Hát, nem tudtam otthagyni. Voltak vele mindenféle nagyléptékű terveim, de végül csak egy szerény tésztamártásba került.

A zöldséget felcsíkoztam, megpucoltam. A tövét levágtam.

Néhány szalonnacsíkot megpirítottam, majd kiszedtem és a visszamaradt zsírra rádobtam a mangoldot. Azt hittem, hogy olyan gyorsan megpuhul, mint a spenót, de nem így történt. Alá kellett önteni egy deci vizet és így főzögetni úgy 10-12 percig. A szára adta meg magát ilyen nehezen.

Időközben kifőztem egy adag tésztát is.

A zöldségre öntöttem 1 dl tejszínt, ráreszeltem egy marék parmezánt és visszatettem a szalonnát is. Jó összeforraltam, majd a tésztát is beleforgattam. És természetesen még a tetejére is reszeltem egy csinosabb adag sajtot.

Így készült el röpke negyed óra alatt ez az ebéd is. :)

Nincsenek megjegyzések: