Tojásmentes banános-kókuszos keksz



Ez egy amolyan nagyon-nagyon egészséges fejlesztés részemről. Bár nem gluténmentes, viszont nincs benne tojás, sem plusz cukor. Mondjuk azt nem mondanám, hogy kalóriaszegény is lenne, ugye a vaj, a csoki meg a banán...

Ettől még a gyerekek igencsak szerették, szóval jó cucc.

Hozzávalók: 10 dkg vaj, 10 dkg csokoládé, 15 dkg liszt, 1 kiskanál sütőpor, 1 banán, 10 dkg kókuszreszelék.

Elkészítése: A vajat és a csokit óvatosan összeolvasztottam. A banánt villával jó alaposan összetörtem, majd a vajhoz dolgoztam. Hozzáadtam a lisztet, sütőport és kókuszreszeléket.

Egy jó sűrű, de túl ragacsos massza lesz. Kézzel jó alaposan átgyúrtam, majd diónál kicsit kisebb golyókat formáztam belőle.

180 fokos sütőben úgy 15 perc alatt tökéletes megsülnek. Egy kicsit megrepedeznek a golyók, de nem nagyon változik az alakjuk.

Ha kihűlt, ropogós lesz és jó sokáig friss marad, nem romlik meg. Nálunk 5 napig bírta, mert elég nagy adag. :)

Nincsenek megjegyzések: