Fényképes mosoly

Nagy szavak ezek, de tegnap úgy éreztem, hogy végre megtanultam fényképzeni! Fantasztikus napot töltöttem egy óbudai harisnyagyár lepukkant épületében kialakított hatalmas, hófehérre meszelt fotóstúdióban 13 társammal. Aki pedig vezette kattintgató ujjainkat nem más volt, mint Studer-Tüske Veronika. Fotóival itthon főleg az Éva magazinban találkozhattok, de van saját magazinja is, a Spoon!

Azt hogy honnan indultam, láttátok a korábbi képeimen. Itt most azt mutatnám, hova érkeztem. Remélem a jövőben itthon is képes leszek ezt megismételni. :)

 
Innen indultam.
 

 
A csapat



 
A fentiek még automatán készültek, az alsók már manuálisan :)









 
 

3 megjegyzés:

Aniko írta...

Ági, csodálatosak a képeid! Nagyon nagy élmény egy ilyen workshop főleg ha az eredmény ennyire kézzelfogható ;-) További sok örömet kívánok Neked a fotózásban!!!!

Túry Amália írta...

Ági, nagyon jók a képek és tényleg hatalmas a különbség. Szerintem elégedett lehetsz a gépeddel, igen jó képeket készít! és örülök, hogy újra találkoztunk! :)

HajniZoli írta...

Gratulálok, nagyon szép képeket készítesz!
Két napja kaptam egy Nikon D3100-t, még azt sem tudom eszik-e vagy isszák:-) remélem idővel belejövök:-)
Jól jönne nekem is egy ilyen csapat tréning.