Vége-tészta



Ez amolyan nyár-vége, nyaralás-vége, hétvége tészta. Amikor ott kell hagyni a nyaralót és még meg kellene menteni ezt-azt, ami a hűtőben árválkodik, akkor készülnek az ilyen ihletett alkotások. Viszont ez most tényleg jó kis változat lett, érdemes pár perc figyelmet szentelni neki. Mert mennyivel jobb ez, mint egy sima sajtos tészta!

Kifőztem a széles metéltet - két felnőtt, két gyerek nálunk úgy 300 grammot eszik meg.

Félbe vágtam sok-sok apró paradicsomot. Felkarikáztam 3-4 gerezd fokhagymát. A fokhagymát és a paradicsomot megfuttattam egy kanál olajon a forró serpenyőben.

Felkarikáztam még némi fekete olajbogyót és felbontottam egy nagyobb tonhal konzervet.

A leszűrt tésztára ráhalmoztam minden hozzávalót, végül még fetasajt kockákat is szórtam rá.

Sőt, ha akad, akkor bazsalikomleveleket, petrezselyem zöldjét sem érdemes lespórolni róla.

Nincsenek megjegyzések: