Sült sárgabarackos, jeges finomság



Ha még akad sárgabarack, akkor valami ilyesmit fogok belőle legközelebb is csinálni. Lehetne még ennél is egyszerűbben, de így sokkal-sokkal több benne az íz. Nem nevezném fagylaltnak, maradjunk annyiban, hogy egy fagyasztott krém.

Jó fél kiló sárgabarackot kimagoztam, összevagdostam.
Serpenyőben felolvasztottam 1 evőkanál vajat, és azon megforgattam a barackokat. Rászórtam 1 vaníliás cukrot és még 1 kanál barna cukrot. Jól átpirítottam, karamellizáltam.
A barack levet ereszt, megpuhul, szinte szétolvad.

Amikor kihűlt, 1 kanál cukorral kikevertem 1 dobozka (250 g) mascarpone krémsajtot és ebbe forgattam bele a sárgabarackot. Kis tálkákba tettem és kifagyasztottam.

4 kis adag lett belőle.

Igazi hedonisták még csorgathatnak a tetejére egy kis olvasztott csokit.
 

Nincsenek megjegyzések: