Beigli a Centrálból



Kaptam két rúd beiglit kóstolásra. Hogy mondjam meg, milyen. Hát, megmondom. Jó, egész jó. Majdnem olyan, mintha én csináltam volna. Illetve ez még olyanabb. Már-már túlzottan tökéletes. A tetején szépen márványozott - ez nekem még sosem sikerült. Sehol nem repedt ki. Nos, nálam ez se szokott összejönni. Van benne töltelék is, majdnem olyan sok, mintha én pakoltam volna bele.
Az íze pedig az a pont jó, édes, enyhén fahéjas beigli íz: diós vagy mákos. Készítenek egyébként gesztenyéset meg sárgabarackos-marcipános is, de nekem ezek valahogy sohasem hiányoztak.

Szóval, ha utáltok vesződni, de szeretnétek igazi finom sütit enni karácsonykor, akkor irány a Centrál és rendeljetek belőle! (Le kell görgetni az oldal aljára.) Senki se mondaná meg, hogy nem otthon készült.

Ui: Tavasszal volt szerencsém 2 napot ott tölteni megfigyelőként a cukrász üzemben és semmi gyanús alapanyag nyomára nem bukkantam. Ők tényleg lisztből, vajból meg tojásból sütnek, nem holmiféle porokból.

UUi: A kiskorúak is tesztelték. A diósért ölre mentek, a mákos értelemszerűen nem aratott náluk akkora sikert.

Nincsenek megjegyzések: