Gyertek velem fagyizni a Centrálba!

Április utolsó hétvégéjén, 28-29-én megkóstolhatjátok a fagyiötleteimet a Centrál kávéházban. Érdemes eljönni hát, kóstolgatni, sőt szavazni is lehet majd, hogy mi maradjon étlapon.





Kicsit részletesebben:

Az idén 125 éves Centrál a monarchia nagykávéházainak hagyományát szeretné újjáéleszteni és a magyar gasztronómiai gyökerekre támaszkodva megújítani a kávéházi konyhát.

Cukrászunk, Korponai Péter könnyed és izgalmas formavilágú desszertjei tanúsítják – létezik harmónia hagyomány és megújulás közt. Most a fagylalt következik.

A Centrál felkérésére négy gasztroblogger gondolja tovább a klasszikus tejes és gyümölcsös fagyikat.

Bezselics Ildikó (Két cica konyhája) gyerekkori kedvenceinek felnőtt változatát fogja elkészíteni, egy kis fűszerrel és néhány csepp alkohollal – április 20. és 22. között.

Az én konyhámban, ahogy azt már megszokhattátok a Balkán ízei gyakran keverednek a modern könnyedséggel. Ezúttal sem lesz másként, hiszen jeges édesség formájában születik majd újra a baklava. Április 28-én és 29-én kínálom fagylaltjaimat.

Mirelle a hagyományos, de cseppet újrahangolt fagylaltok mellett a zöldfűszerekkel megbolondított gyümölcsös ízeknek enged utat. A hűsítő végeredmény május 5-én és 6-án kóstolható meg.

A gasztrobloggerek hétvégéit Fűszeres Eszter meglepetésfagylaltjai zárják május 12-én és 13-án.

A későtavaszi hétvégeken, április 20. és május 13. között kiderül, mivel lehet feldobni a szokványos málnát vagy epret, mivel bolondítható meg a csokoládé vagy vanília.

A bloggerek legizgalmasabb és legnépszerűbb fagylaltjai és Korponai Péter kreációi egész nyáron a Centrálban!

Nincsenek megjegyzések: