Juhtúróval töltött gomba lecsóágyon



Majdnem vega étel, csak hát valahogy a tetejére került egy kis kolbász. Hiába, a sült kolbásznak - és a belőle kicsöpögő zsírnak, ami átjárja az ételt - egészen páratlan az íze. Egyébként meg rendkívül egyszerű ügyről van szó ismételten. Egyetlen szépséghiábája, hogy amikor kivettem a sütőből, jó alaposan megégettem a karomat. Remélem ezzel kipipáltam az idei konyhai baleseteket.

Egy személyes adagot adnék meg, aztán tetszés szerint lehet növelni a mennyiséget: 6 nagyobb csiperkegomba, 1 nagy paradicsom, 1 nagy kápia paprika, 1 vöröshagyma, 6-8 deka juhtúró, 6 kolbászkarika, 1 kiskanál őrölt majoranna, só, bors.

Elkészítése: A gombákat megtisztogattam és a csumáját kiszedtem. A zöldségeket mind felkarikáztam. A hagymát, paradicsomot, paprikát a tepsibe terítettem, összeforgattam. Fűszereztem.
A tetejére pakoltam a gombákat, mindegyik közepére tettem kiskanálnyi juhtúrót és egy kolbász darabkát.
Úgy fél órát sütöttem a 200 fokos sütőben. A zöldségekből kisült levet meg kenyérrel tunkolgattam.

2 megjegyzés:

anyahajó írta...

Csodás, minden van itthon hozzá, estére megcsinálom!

Ági, aki főz írta...

Csak rajta, kedvenc próbafőzőm!