Húsvéti ajánlat

GasztroRéka hívott meg, hogy mutassak néhány húsvéti receptet a repertoáromból. Mi bizony bárányt eszünk ilyenkor báránnyal, úgyhogy ilyen recepteket szép számmal tudok mutogatni.
Bárányos étel:
Egészben sült báránycomb - hihetetlenül egyszerűen készül
Spenótos bárány - szerb egytálétel
Kalács:
Fonott kalács sonkával és tormával
Édesség:
Nyuszifészek - csokis keksz
Citromos sütemény
+ egy húsvéti novella
A játék lényege:
Írj egy bejegyzést "Húsvéti ajánlat" címmel! Az ünnepre való tekintettel javasolj 5-10 ételt bármilyen kategóriában, egy feltétel van, hogy a korábban már közzétett receptjeid közül válogass!
Ha megkapod a játékot, akkor kérlek küldd tovább 10 bloggernek! De a játékot szabadon is "elviheted", nem kell megvárni, hogy hozzád is eljusson!:)
Játékra fel!
Kíváncsi lennék az új blogerekre is, de nyilván itt a régi motorosok játszanak.
Ahova én is ellátogatnék húsvéti vendégségbe:
Édes és Keserű, Napmátka Tűzhelye, Duende, avagy Szellem a fazékban, Doctor Pepper, Kicsi Vú, Az élet napos oldala és még sokan, sokan mások.

1 megjegyzés:

GasztroRéka írta...

Ági! Köszi a bejegyzést. Ismervén a receptjeidet tudom, hogy nagy bárányos vagy!
Amikor a Húsvéti Bőségtálba készítettem recepteket, elsőként a te könyveidhez nyúltam.:)
Nagyon inspirált. A spenótos bárányból kiindulva készítettem el a spenótkrém levest, báránnyal és fürjtojással.
Nekem jól esik, hogy a hagyományokat is követed! Nagyon karikor a bejglis bejegyzést.:)
Hiányoznak az instant hírlevelek!