Citromos csicseriborsó-leves


A Nők Lapja Konyhában olvastam, majd gyorsan meg is valósítottam. Persze ez utóbbit már csak úgy fejből, saját ötletekkel.

Egy póréhagymát, 2 gerezd fokhagymát vagdostam apróra, pároltam meg egy kanál olajon. Került rá só, bors, egy pici római kömény meg gyömbérpor.

Adtam hozzá egy felkockázott répát, felöntöttem 2 dl paradicsomlével és még úgy fél liter vízzel. Puhára főztem.

Beleöntöttem az átmosott csicseriborsó konzervet, belefacsartam egy citrom levét. Ennyi. Lehet enni.

Jó savanykás, gazdag, tartalmas. Ízlett.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Hát ez nagyon szuper, meg fogom csinálni én is. Köszi!!

Éva írta...

Nagyon guszta, de bevallom még csicseriborsót nem főztem?

Eszter írta...

Mióta készülök egy hasonló levest főzni... Nagyon jól néz ki!

Notburga írta...

Jól hangzik, jöhet ;-)