Fritatta spárgával, borsóval, fetával


Nem tudom pontosan nevezhető-e fritattának ez a zöldséges rántotta, hiszen nem sütőben pusztán serpenyőben sütöttem. Nálam főétellé lépett elő ez a tojásos fogás, ugyanis köretként még salátát is ettem hozzá, rengeteg paradicsomot. Amitől szerintem nem rántotta ez az étel, hogy tele van pakolva minden földi jóval, és aztán kavargatás nélkül szépen lepényszerűre sütve.

Nézzük, hogy mit csináltam: 10 deka borsót meg 10 deka spárgát kevés vízben 10 perc alatt megpároltam, leszűrtem. 6 tojást felütöttem, jól kikevertem. Picit sóztam, borsoztam.

Mély serpenyőben 1 kanál olajat forrósítottam, beleöntöttem a tojásokat, rászórtam azon nyomban a zöldséget, illetve 5 dekányi fetát is rápöttyöztem. Amíg az alsó fele teljesen meg nem sült, nem piszkáltam. Amikor már nagyjából szilárd volt az egyik fele, egy gyors, ügyes mozdulattal, na meg egy alkalmas lapos szerszámmal megfordítottam az egészet és a még nyers oldalát is megsütöttem. Végül felszeleteltem és tálaltam.
2-3 embernek elegendő adag

Nincsenek megjegyzések: