Sült káposzta


Ismeritek a Taste Spotting oldalt? Naponta csak egyszer engedem meg magamnak, hogy megnézzem, mert utána mindig törölgetnem kell a nyálat a billentyűzetről. Ott láttam meg ezt a sült káposztát, nagyon csábító a maga egyszerű módján.

Az ember lánya fogja a káposztát, hat-nyolc cikkre vágja és sütőlapra teszi. Olívaolajjal, citromlével meg sóval, borssal kenegettem, aztán megsütöttem. Már-már édes lesz, nagyon-nagyon izgalmas és új ízeit hozza elő a káposztának. Igazi télvégi finomság, olyan pillanatokra, amikor már tényleg semmi érdemleges nem akad a kamrában, sem a zöldségesnél.

5 megjegyzés:

alchri írta...

Ági, imádom a káposztát, nagyszerü ötletet adtál;)köszönöm!

alchri írta...

Egyébként nem ismertem ezt az oldalt, most megcsodáltam, már csak e miatt is érdemes lenne az angol tudásomat felfrissíteni;) Eszméletlen csodák vannak rajta.

Ystar írta...

Az oldal fantasztikus, köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmet!

Latsia írta...

Ágikám, rendszeres olvasója vagyok az oldalnak, és szuper, hogy nemcsak képek, hanem a receptek is olvashatók!:-)

Nézz be hozzám kérlek, van nálam Neked valami! igaz nem ilyen fincsi káposzta, inkább játék..:-)

Kiskukta írta...

ez nagyon jó ötlet, mentettem:))